.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برکناری فردی که گزارش غلط را به احمدی نژاد داده بود

فردی که راجع به قاچاق سیگار به احمدی نژاد گزارش داده بود، برکنار شد.

یک منبع مطلع در این مورد به خبرنگار انتخاب گفت: فردی که راجع به قاچاق سیگار به دولت گزارش داده بود، به دلیل ارائه اطلاعات "غلط و نادرست" از کارش برکنار شده است.

گفتنی است، چند ماه گذشته احمدی نژاد در جمع مردم قم به افشاگری درباره یک شبکه مافیای سیگار پرداخت.

احمدی نژاد چه گفته بود؟

احمدی نژاد در ابتدای سال جاری در جمع مردم قم گفته بود: در حال حاضر دو شبكه موازی با هم ، هماهنگ با هم و هدايت شده از يك مركز، مسئول وارد كردن سيگار به داخل كشور ما هستند. یعنی همان كسانی كه سيگار وارد می‌كنند دو شبكه درست كرده اند. يک شبكه رسمی و یک شبکه غیر رسمی. یکی از گمركات وارد می کند و يکی با طراحی و حتی درگيری با نيروی انتظامی بصورت قاچاق سیگار وارد كشور می‌کنند.

احمدی نژاد با بیان اینکه اينها يک شبكه گسترده اند افزود: دخانيات ما دو سال است كه دارد دست‌ها را يكی يكی قيچی مي‌كند. اگر بخواهيد عوارض گمركی را آنطوری كه حق است از اينها بگيريد فشار را به قاچاق می‌آورند و اگر عوارض را پايين بياوريم ، سيل سيگار است كه وارد كشور می‌شود.


احمدي نژاد در ادامه افشاگری خود گفت: كسي هست كه اگر من اشاره كنم شما او را می‌شناسيد. دخانيات ما برای اينكه اين شبكه را به هم بزند گفته است كه آقا من امتيازات واردات سيگار به جای اينكه دست يك نفر باشد، آزاد می‌گذارم . هر كس مي‌خواهد طبق مقررات و ضوابط بهداشتی و عوارض گمركی سيگار وارد كند. كس ديگری هم آمده كه حالا آدم به ظاهر سالمی است و گفته است من بدون قاچاق و تقلب و رشوه می خواهم سيگار وارد كنم.

رييس جمهوری افزود: آقايی كه هنوز هم در يكی از مراكز است و زياد هم مصاحبه مي‌كند و ادعاهای خيلی گنده می‌كنه و تحليل‌های عجيب و غريب، اين آقا را صدا زده و گفته تو مي‌خواهی سيگار وارد كنی. گفته بله. گفته است پنج ميليارد دلار بايد بدهی به فلان آقا. گفته است براي چی بايد بدهم؟ گفته مگر نمی‌خواهی سيگار وارد كنی؟ گفته بله مي‌خواهم وارد كنم و عوارض قانوني را می‌پردازم و سيگار مورد قبول بهداشت را وارد می‌كنم. گفته است نخير نمی‌شود تا تو اين پول را ندهی امكان ندارد بتوانی سيگار وارد كنی.

وی با بیان اینکه اين فرد پول را در نهایت نپرداخته ادامه داد: رييس دخانيات آمد پيش من و گفت فلان آقا مرا صدا كرده و گفته چرا می‌خواهی به اين فرد مجوز وارد كردن سيگار بدهی؟تو حق نداری به اين مجوز ورود سيگار بدهی. والا با تو برخورد مي‌كنيم.

رييس جمهوری در پایان تاکید کرد: مشخصات اين فرد را گفتم متوجه می‌شويد. ببينيد صدا فردا از كجا درمی آيد همان جاست.

ادعاهای سایت نزدیک به دولت

سایت رجانیوز نزدیک به دولت در همان ایام در گزارشی نوشته بود: فرد مورد اشاره رئیس جمهور در موضوع مافیای قاچاق سیگار، یک فرمانده سابق نظامی است که با ... ، قاچاقچی سیگار در ایران نیز رابطه دارد.

گفته می شود فرد مورد اشاره رئیس جمهور قاچاق سیگار Marlboro به ایران از طریق شرکتی امارات را در دست دارد.

وی همچنین با ...، قاچاقچی بزرگ ایرانی الاصل مقیم دبی نیز زدوبند داشته و پس از آنکه شرکت دخانیات در دولت نهم، امتیاز واردات سیگارهای KENT و Dunhill از سوی این قاچاقچی را لغو کرد، این نظامی سابق، رایزنی ها و فشارهای متعددی برای بازگشت این تصمیم ولو در کوتاه مدت انجام داد که در نهایت ناکام ماند.

...گفتنی است مافیای قاچاق سیگار با تعدادی از احزاب سیاسی کشور نیز ارتباط داشته و هزینه فعالیت های تشکیلاتی و انتخاباتی آنان را در قبال ایجاد حاشیه امن برای سوداگری تأمین می کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا 5 بهمن 1387
آقاي احمدي نژاد چرا اين خلاف ها را در پرده و با ترس از اين و ان به زبان مي آورند؟ ايشان رييس دولت هستند و مي توانند مجرمين را به محاكم معرفي كنند. انگاه لازم نيست مردم تا فردا صبر كنند ببينند از كجا صدا در مي آيد.
چرا به مردم هشدار مي دهند؟ مردم بايد به مسئولين هشدار دهند . رييس جمهور انقلابي بعد از 30 سال بايد محكم و بي ترديد عمل كند همانگونه كه رهبركبير انقلاب توصيه كردند.اي كاش ايشان در قيد حيات بودند و دست متجاسرين را قطع مي كردند..

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.319 seconds.